• Unieke aanbiedingen van LC Webshop
  • Veilig en betrouwbaar
  • Gemakkelijk retourneren

Top 5 veelgestelde vragen

  • 1. Hoe plaats ik een bestelling?

    Een bestelling plaatsen is een fluitje van een cent en gebeurt in een paar eenvoudige stappen.

    1. Je winkelwagen vullen
    Leg het artikel dat je wilt kopen in je winkelwagen door simpelweg op de rode knop ‘Plaats in je winkelwagen’ te klikken. Heb je meer interessante artikelen gezien? Klik dan op de witte knop ‘Verder winkelen’ om je winkelwagen te vullen met nog meer scherp geprijsde artikelen. Wil je naar je winkelmandje klik dan op de groene knop 'Ga naar winkelmandje'.  

    2. Bestelling afronden
    Klik op de knop 'Verder naar betalen om de bestelling verder af te ronden. Vul dan je adresgegevens in. Heb je al een klantenaccount? Dan kun je na het invullen van je e-mailadres je wachtwoord invullen en staan je adresgegevens al voor je ingevuld. Op de LC Webshop kun je niet inloggen met je LC account. Maak daarom een nieuw account aan speciaal voor de LC Webshop. Ook zonder account kun je bestellen, dan hoef je alleen je gegevens nog in te vullen. Controleer goed of je het juiste bezorgadres opgeeft. We kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor een vermiste bestelling indien je een verkeerd bezorgadres hebt opgegeven. Klik vervolgens nog een keer op 'Verder naar betalen' om de laatste stap te voltooien.

    3. Bestelling plaatsen en betalen
    Kies je betaalwijze, controleer je gekozen artikelen goed en klik op de groene knop ‘Betalen en afronden’ om de betaling te voldoen en de bestelling te voltooien.

    Kan ik telefonische een bestelling plaatsen?
    Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij werken uitsluitend via internet. Heb je moeite met het plaatsen van je bestelling? Dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@webshop.lc.nl of bellen naar +31 (0)88 - 824 8183. Zij helpen je graag met het doorlopen van je bestelproces.
  • 2. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Ieder artikel heeft een eigen uiterlijke verzenddatum. Je vindt deze in de voorwaarden die bij ieder artikel vermeld staan en in de orderbevestiging die je ontvangt na je bestelling. De leverancier kan de bestelling tot en met de gecommuniceerde datum verzenden. Heb je meerdere artikelen besteld? Dan wordt de uiterlijke verzenddatum van het artikel met de laatste verzenddatum aangehouden.

  • 3. Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

    De verzendkosten van een bestelling verschillen per bestelling en vind je in de voorwaarden die bij ieder artikel vermeld staan. We rekenen maar één keer verzendkosten. Hiervoor houden we de verzendkosten van het artikel met de hoogste verzendkosten uit je bestelling aan. Voor brievenbuspost is dit €3,95 en voor pakketpost is dit €6,95 tenzij anders vermeld.

  • 4. Hoe stuur ik een artikel retour?

    Ben je toch niet helemaal tevreden met een artikel dat je ontvangen hebt? Meld je retour eenvoudig aan via ons retourportaal. In een paar eenvoudige stappen word je door het proces geleid. Je ontvangt hierna een label waarmee je het pakket kunt terugsturen.

  • 5. Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?

    Altijd als eerste op de hoogte van de laatste aanbiedingen, nieuwste deals en scherpste kortingsacties? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief via onze website. Ga naar de homepage en vul rechts onderaan je e-mailadres, in het daarvoor bestemde veld in. Je ontvangt eenmalig een kortingscode van €5 te gebruiken bij je eerstvolgende bestelling.

Kom je er niet uit?

Je kunt onze klantenservice bereiken per e-mail via info@webshop.lc.nl of bel naar +31 (0)88 - 824 8183

Ma t/m van 08.00 tot 17.00 uur

Veelgestelde vragen

Vind hieronder het antwoord op veel van uw vragen, of neem direct contact op voor meer informatie.

Bestellen & Betalen 

  • 1. Hoe plaats ik een bestelling?

    Een bestelling plaatsen is een fluitje van een cent en gebeurt in een paar eenvoudige stappen.

    1. Je winkelwagen vullen
    Leg het artikel dat je wilt kopen in je winkelwagen door simpelweg op de groene knop ‘Plaats in je winkelwagen’ te klikken. Heb je meer interessante artikelen gezien? Klik dan op de witte knop ‘Verder winkelen’ om je winkelwagen te vullen met nog meer scherp geprijsde artikelen. Wil je naar je winkelmandje klik dan op de groene knop 'Ga naar winkelmandje'.  

    2. Bestelling afronden
    Klik op de knop 'Verder naar betalen om de bestelling verder af te ronden. Vul dan je adresgegevens in. Heb je al een klantenaccount? Dan kun je na het invullen van je e-mailadres je wachtwoord invullen en staan je adresgegevens al voor je ingevuld. Op de LC Webshop kun je niet inloggen met je LC account. Maak daarom een nieuw account aan speciaal voor de LC Webshop. Ook zonder account kun je bestellen, dan hoef je alleen je gegevens nog in te vullen. Controleer goed of je het juiste bezorgadres opgeeft. We kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor een vermiste bestelling indien je een verkeerd bezorgadres hebt opgegeven. Klik vervolgens nog een keer op 'Verder naar betalen' om de laatste stap te voltooien.

    3. Bestelling plaatsen en betalen
    Kies je betaalwijze, controleer je gekozen artikelen goed en klik op de groene knop ‘Betalen en afronden’ om de betaling te voldoen en de bestelling te voltooien.
    Kan ik telefonische een bestelling plaatsen?
    Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij werken uitsluitend via internet. Heb je moeite met het plaatsen van je bestelling? Dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@webshop.lc.nl of bellen naar +31 (0)88 - 824 8183. Zij helpen je graag met het doorlopen van je bestelproces.
    Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
    Wij zijn een Nederlandse website en leveren uitsluitend in Nederland en België.

    Zijn de prijzen inclusief BTW?
    Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
  • 2. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Ieder artikel heeft een eigen uiterlijke verzenddatum. Je vindt deze in de voorwaarden die bij ieder artikel vermeld staan en in de orderbevestiging die je ontvangt na je bestelling. De leverancier kan de bestelling tot en met de gecommuniceerde datum verzenden. Heb je meerdere artikelen besteld? Dan wordt de uiterlijke verzenddatum van het artikel met de laatste verzenddatum aangehouden.

  • 3. Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

    De verzendkosten van een bestelling verschillen per bestelling en vind je in de voorwaarden die bij ieder artikel vermeld staan. We rekenen maar één keer verzendkosten. Hiervoor houden we de verzendkosten van het artikel met de hoogste verzendkosten uit je bestelling aan. Voor brievenbuspost is dit €3,95 en voor pakketpost is dit €6,95 tenzij anders vermeld.

  • 4. Welke gegevens staan er in mijn orderbevestiging?

    Op je orderbevestiging staan je ordernummer, het bestelde artikel, het artikelnummer, het aantal en de uiterlijke verzenddatum van je bestelling vermeld. In de bijlage zit de factuur van je bestelling.

    Wanneer je een voucher hebt besteld ontvang je na de e-mail met de orderbevestiging nog een aparte e-mail waar de voucher(s) zijn toegevoegd in de bijlage. Heb je deze vier uur na aankoop nog niet ontvangen en zit de e-mail ook niet in je ongewenste e-mail? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@webshop.lc.nl of bel naar +31 (0)88 - 824 8183.

    Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?
    Controleer eerst altijd of de orderbevestiging niet in de spam of ongewenste e-mail terecht is gekomen. Heb je 24 uur na je bestelling nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@webshop.lc.nl of bel naar +31 (0)88 - 824 8183.

  • 5. Waar kan ik mijn bestelgeschiedenis inzien?

    Wanneer je een LC Webshop-account hebt aangemaakt kun je je gehele bestelgeschiedenis inzien door in te loggen. Plaats je een bestelling zonder een account aan te maken, dan ontvang je een orderbevestiging per e-mail en kun je je order niet via de website terugvinden.

  • 6. Heb ik een kortingscode?

    Als je gebruik wil maken van acties en kortingscodes kun je je het beste inschrijven voor de LC Webshop nieuwsbrief. Je ontvangt dan een kortingscode van €5 en blijft op de hoogte van de laatste aanbiedingen, acties en kortingscodes.

    Waar moet ik mijn kortingscode invullen?
    Je kunt een kortingscode verzilveren door bij het afrekenen op ‘Heb je een tegoedcode?’ te klikken en de tegoedcode/kortingscode in het invulveld in te vullen en daarna op 'Toepassen' te klikken. Houd rekening met hoofdletters en spaties.

  • 7. Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    Wanneer je een bestelling plaatst heb je keuze uit de volgende betaalmogelijkheden:

    iDeal: direct, gemakkelijk en vertrouwd betalen op basis van de beveiligingsmethodes van je eigen bank.
    Creditcard: gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard. Wij accepteren MasterCard en Visa.
    Bancontact: voor deze Belgische variant van het Nederlandse iDeal kun je alleen kiezen wanneer de transactie wordt verricht vanaf een Belgisch bankaccount.

    Betaallink per e-mail: ontvang een mail met betaallink en betaal wanneer het jou uitkomt via iDeal.
    Riverty: betaal alleen voor wat je houdt. Met Riverty kun je achteraf betalen via automatische incasso, een eenmalige machtiging of een digitale acceptgiro (DigiAccept).

  • 8. Waar kan ik mijn factuur vinden?

    De factuur wordt na betaling in de orderbevestiging gemaild naar het door jou opgegeven e-mailadres. Niets ontvangen? Controleer dan of je orderbevestiging in je ongewenste e-mail terecht is gekomen. Als je een LC Webshop-account hebt aangemaakt, kun je de factuur hier ook terugvinden.  

    Kan ik een factuur aanpassen?
    De factuur wordt opgemaakt op basis van de bestelling die je bij ons gedaan hebt. Een aanpassing hierop is niet mogelijk.

  • 9. Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren of annuleren?

    Na ontvangst verwerken wij je retourzending altijd zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen. Het aankoopbedrag wordt op dezelfde rekening teruggestort als waarmee je betaald hebt. Heb je gekozen voor achteraf betalen? Dan komt de betalingsverplichting te vervallen. Heb je alle producten uit je bestelling retour gestuurd? Dan betalen we ook de verzend- en transactiekosten terug.

Bezorgen & Annuleren

  • 1. Hoe werkt het bezorgen van mijn bestelling?

    Wie bezorgt mijn bestelling?
    Bestellingen kunnen op twee manieren worden bezorgd: via ons verzendhuis Montapacking of in sommige gevallen via één van onze leveranciers. Wij informeren je per e-mail wanneer je bestelling wordt verstuurd via ons verzendhuis Montapacking. Wanneer een bestelling direct via de leverancier wordt verstuurd, krijg je geen melding dat het verzonden is maar je kunt er wel vanuit gaan dat je bestelling uiterlijk verzonden wordt op de datum die in de voorwaarden staat.

    Gaat mijn bestelling via pakket of buspost?
    Dit hangt af van je bestelling. Een bestelling die niet door de brievenbus past wordt bezorgd als pakketpost. De levering wordt dan gedaan via de pakketdienst van PostNL, DPD, DHL of de eigen koeriersdienst van de leverancier.

    Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?
    Nee, bestellingen worden verstuurd wanneer ze beschikbaar zijn. Geen zorgen, je wordt altijd van tevoren op de hoogte gebracht per e-mail over de verzenddatum en het levermoment. De uiterste verzenddatum staat vermeld op uw orderbevestiging.

    Wordt een bestelling in één keer bezorgd?
    Om onze prijzen zo aantrekkelijk mogelijk te houden, proberen we je bestelling zo compleet mogelijk te bezorgen tegen zo laag mogelijke verzendkosten. Het kan voorkomen dat je meerdere artikelen hebt besteld die door zowel ons verzendhuis Montapacking als een externe leverancier worden bezorgd. In dit geval is het mogelijk dat er meerdere bezorgmomenten plaatsvinden.

    Wat gebeurt er als ik niet thuis ben om de bestelling in ontvangst te nemen?
    Het kan zijn dat je niet thuis bent wanneer je bestelling wordt afgeleverd. Geen probleem, de koeriersdienst zal het nog een keer proberen en anders leveren ze je pakket af bij de buren of bij een servicepunt in de buurt. Je ontvangt altijd een bericht in de brievenbus met daarop de plek waar je jouw pakket kunt ophalen.

    Wat moet ik doen als ik niet alle artikelen heb ontvangen?
    Wanneer je een bestelling hebt geplaatst bestaande uit meerdere artikelen, kan het voorkomen dat de artikelen verspreid over verschillende pakketten worden verstuurd. Natuurlijk streven we ernaar om het pakket in één keer te verzenden. Mocht het toch voorkomen dat je bestelling uit meerdere pakketten bestaat, dan kan het zijn dat je eventuele tweede pakket op een andere dag aankomt. Twijfel je? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@webshop.lc.nl of +31 (0)88 - 824 8183.

    Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
    Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Wil je goed controleren of de uiterlijke verzenddatum nog niet is verstreken? De uiterlijke verzenddatum wordt altijd genoemd bij de deal zelf en vind je tevens terug in de orderbevestiging. Na de uiterlijke verzenddatum kan het nog een aantal werkdagen duren voordat je de bestelling daadwerkelijk thuis hebt ontvangen.

    Is de uiterlijke verzenddatum verstreken en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@webshop.lc.nl of bel naar +31 (0)88 - 824 8183.

    Heb je wel een verzendbevestiging ontvangen, maar binnen 5 werkdagen je bestelling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@webshop.lc.nl of bel naar +31 (0)88 - 824 8183. Onze klantenservice dient dan een postonderzoek te starten. Je dient dit binnen een maand door te geven.

  • 2. Kan ik het bezorgadres van mijn bestelling wijzigen?

    Of het bezorgadres gewijzigd kan worden, hangt af van of de order al verzonden is. Om dit na te gaan, kan contact worden opgenomen met onze klantenservice via info@webshop.lc.nl of bel naar +31 (0)88 - 824 8183.

    Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postadres?
    Dat is afhankelijk van je bestelling. Brievenbuspost kan zonder problemen worden bezorgd op een postadres. Voor pakketpost dient getekend te worden en dan is een postadres niet mogelijk.

  • 3. Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Wil je je bestelling annuleren? Geen probleem! Indien wij je bestelling nog niet verzonden hebben, kunnen we de bestelling nog annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via info@webshop.lc.nl of bel naar +31 (0)88 - 824 8183. Een bestelling die al verzonden is, kan helaas niet meer geannuleerd worden.

  • 4. Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?

    Nadat we je bestelling geannuleerd hebben, storten we zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug, uiterlijk binnen 14 dagen. Het aankoopbedrag wordt op dezelfde rekening teruggestort als waarmee je betaald hebt. Heb je gekozen voor achteraf betalen? Dan komt de betalingsverplichting te vervallen. Heb je alle producten uit je bestelling geannuleerd? Dan betalen we ook de verzend- en transactiekosten terug.

  • 5. Er ontbreekt een artikel uit mijn bestelling. Wat moet ik doen?

    Dat is uiteraard niet de bedoeling. Neem contact op met onze klantenservice  via info@webshop.lc.nl of bel naar +31 (0)88 - 824 8183. Wij doen ons best dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Retourneren & Ruilen

  • 1. Hoe stuur ik een artikel retour?

    Ben je toch niet helemaal tevreden met een artikel dat je ontvangen hebt? Meld je retour eenvoudig aan via ons retourportaal. In een paar eenvoudige stappen word je door het proces geleid. Je ontvangt hierna een label waarmee je het pakket kunt terugsturen.

  • 2. Wat is de retourtermijn?

    Retourneren kan gemakkelijk, binnen de wettelijke zichttermijn van 14 dagen. Meld je retour binnen de zichttermijn van 14 dagen eenvoudig aan via ons retourportaal.

  • 3. Moet ik betalen voor het retourneren van artikelen?

    Eventuele kosten die gemaakt worden voor het retour sturen en/of ophalen van het artikel zijn voor eigen rekening. Via ons retourportal schaf je een retourzegel met korting aan. Je betaalt dan niet de reguliere pakkettarieven, maar slechts 6,95.

  • 4. Kunnen alle artikelen teruggestuurd worden?

    Onderstaande artikelen kunnen niet geretourneerd worden:

    • Maatwerk/gepersonaliseerde artikelen;
    • Producten die kunnen bederven binnen de bedenktermijn;
    • Games, dvd’s, cd’s en andere makkelijk kopieerbare producten wanneer de verzegeling is verbroken;
    • Losse kranten en tijdschriften (geen abonnementen);
    • Gezondheids- of hygiëne artikelen waarvan de verzegeling verbroken is.
  • 5. Wat is het retouradres?

    Omdat de producten vanuit verschillende magazijnen verzonden worden, verschilt het retouradres per artikel. Je krijgt automatisch een retourlabel met het juiste retouradres als je de bestelling retour meldt via deze link retourportaal.

  • 6. Hoe snel is een retour verwerkt?

    Na ontvangst verwerken wij je retourzending altijd zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen. Het aankoopbedrag wordt op dezelfde rekening teruggestort als waarmee je betaald hebt. Heb je gekozen voor achteraf betalen? Dan komt de betalingsverplichting te vervallen. Heb je alle producten uit je bestelling retour gestuurd? Dan betalen we ook de verzend- en transactiekosten terug.

  • 7. Is het mogelijk om mijn bestelling te ruilen?

    Om onze prijzen zo aantrekkelijk mogelijk te houden, is ruilen niet mogelijk. Wil je een ander artikel ontvangen? Stuur dan het artikel retour en plaats een nieuwe bestelling.

  • 8. Wat moet ik doen als ik niet het juiste artikel ontvangen heb?

    Mocht het onverhoopt voorkomen dat je een verkeerd artikel ontvangt hebt, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice via info@webshop.lc.nl of bel naar +31 (0)88 - 824 8183. Het artikel kan kosteloos geretourneerd worden. Klantenservice helpt je graag hiermee.

  • 9. Wat moet ik doen als ik een defect artikel ontvangen heb?

    Mocht het onverhoopt voorkomen dat je een defect artikel ontvangt hebt, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice via info@webshop.lc.nl of bel naar +31 (0)88 - 824 8183. Het artikel kan kosteloos geretourneerd worden. Klantenservice helpt je graag hiermee. Als je direct een foto meestuurt van het defect, dan kunnen we je sneller helpen.

Garantie

  • 1. Heb ik garantie op mijn artikelen?

    Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

    Wij raden je aan om een kijkje te nemen op de website van de Rijksoverheid. Hier staat precies welke wettelijke garanties je hebt op een product. Indien je aanspraak wil maken op garantie dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@webshop.lc.nl of bellen naar +31 (0)88 - 824 8183.


    Wat is het garantiebewijs van mijn bestelling?
    Je factuur dient als garantiebewijs. De factuur ontvang je per e-mail als bijlage in je orderbevestiging of is terug te vinden in je LC Webshop-account.

  • 2. Wat moet ik doen als mijn artikel defect of beschadigd is?

    We vinden het erg vervelend wanneer je onverhoopt een defect of beschadigd artikel hebt ontvangen. We raden je daarom aan om contact op te nemen met onze klantenservice via info@webshop.lc.nl of je kunt bellen naar +31 (0)88 - 824 8183. Zij zullen je verder helpen en van een passende oplossing voorzien.

Nieuwsbrief

  • 1. Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?

    Altijd als eerste op de hoogte van de laatste aanbiedingen, nieuwste deals en scherpste kortingsacties? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief via onze website. Ga naar de homepage en vul rechts onderaan je e-mailadres, in het daarvoor bestemde veld in. Je ontvangt eenmalig een kortingscode van €5 te gebruiken bij je eerstvolgende bestelling.
  • 2. Hoe kan ik het aantal nieuwsbrieven dat ik ontvang aanpassen?

    Wanneer je bent aangemeld voor de nieuwsbrief ontvang je dagelijks een e-mail met het aanbod nieuwe deals van de desbetreffende dag. Wil je liever minder e-mails ontvangen? Dan is het mogelijk om te kiezen voor 1 keer per week of 2 keer per week. De frequentie kun je aanpassen door onderaan de nieuwsbrief te klikken op: ‘Voorkeuren wijzigen’. Vervolgens kun je aangeven hoe vaak je de nieuwsbrief wilt ontvangen.

  • 3. Hoe schrijf ik mij uit voor de nieuwsbrief?

    Uitschrijven van onze nieuwsbrief kan je doen in twee stappen:

    Stap 1: Klik op de afmeldlink onderaan de nieuwsbrief
    Stap 2: Klik op de knop ‘Definitief afmelden’

  • 4. Ik heb de nieuwsbrief niet ontvangen, wat nu?

    Mogelijk is de nieuwsbrief in je spambox of ongewenste e-mail terecht gekomen. Zo niet, neem dan contact op met onze klantenservice via info@webshop.lc.nl of bel naar +31 (0)88 - 824 8183.

Mijn gegevens & Service

  • 1. Hoe maak ik een account aan?

    Om een account aan te maken op onze website, klik je rechts bovenin de site op het poppetje naast de zoekbalk. Klik op de knop 'Account aanmaken' in dit scherm kan je een nieuw account aanmaken. Op de LC Webshop kun je niet inloggen met je LC account. Maak daarom een nieuw account aan speciaal voor de LC Webshop.
  • 2. Wat zijn de voordelen van het aanmaken van een account?

    Wanneer je een bestelling plaatst met je LC Webshop-account, komt deze in een handig overzicht onder je account te staan zodat je al je bestellingen op ieder gewenst moment kunt terugvinden. Daarnaast hoef je bij het plaatsen van een bestelling niet iedere keer opnieuw je adresgegevens in te vullen omdat het systeem deze herkent.

  • 3. Hoe wijzig ik mijn gegevens?

    Log in op je Webshop-account en klik op ‘Mijn gegevens’ of 'Mijn adressen'. Hier kun je de gewenste wijzigingen aanbrengen in je gegevens.

  • 4. Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

    Geen zorgen! Klik dan rechts bovenin de site op het poppetje naast de zoekbalk. Hier zie je vervolgens de knop ‘Wachtwoord vergeten?’ staan. Klik hierop en volg de instructies om een nieuw wachtwoord aan te maken.

  • 5. Hoe zit het met mijn privacy?

    Bij LC Webshop profiteer je dagelijks van de goedkoopste dagdeals. Het beschermen van jouw privacy is daarbij een belangrijk aandachtspunt. Vanaf 25 mei 2018 is de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van kracht en is onze Privacyverklaring daarop aangepast. We zijn graag transparant naar onze gebruikers en geven we onze gebruikers inzicht in welke gegevens we verzamelen en waarom we ze verzamelen.

    Er verandert niets aan je huidige instellingen of de manier waarop we je gegevens verwerken. We verduidelijken onze beschrijvingen en geven je controle om je gegevens te updaten, beheren, exporteren en verwijderen. LC Webshop is onderdeel van Mediahuis Nederland en je kunt de Privacyverklaring hier nalezen. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@webshop.lc.nl of bel naar +31 (0)88 - 824 8183.

  • 6. Wat zijn de algemene voorwaarden van LC Webshop?

    Kijk hier voor de algemene voorwaarden.

  • 7. Hoe herken ik een phisingmail?

    Onthoud dat LC Webshop je nooit zal benaderen met de vraag je in te loggen om je gegevens te verifiëren, of om de voortgang van een bestelling te contoleren. Heb je toch twijfels over de echtheid van een ontvangen bericht uit onze naam? Neem in dat geval gewoon contact op met onze klantenservice via info@webshop.lc.nl of bel naar +31 (0)88 - 824 8183. Zij kunnen je duidelijkheid geven en indien nodig stappen ondernemen om phishing tegen te gaan.

    Wat is phising?
    Phishing is een vorm van internetfraude. Het bestaat uit het oplichten van mensen door ze naar een valse website te leiden, die in werkelijkheid een kopie is van de echte website, om ze daar (nietsvermoedend) te laten inloggen met hun inlognaam en wachtwoord of hun creditcardnummer. Hierdoor krijgt de fraudeur de beschikking over deze gegevens met alle gevolgen van dien. De fraudeur doet zich hierbij voor als een vertrouwde instantie, zoals LC Webshop. De meeste vormen van phishing gebeuren via e-mail. De slachtoffers worden hierbij met een e-mail naar deze valse website gelokt. De e-mail bevat een link naar de (valse) website met het verzoek om zogenaamd ‘de inloggegevens te controleren’. Een variatie op phishing is spear fishing, waarbij de persoonlijke gegevens (naam, e-mailadres, telefoonnummer) van het slachtoffer worden gebruikt om hem een gevoel van vertrouwen te geven.

    Wat kan ik zelf doen?
    Het belangrijkste is om te letten op de volgende signalen die kunnen wijzen op een phising e-mail:

    - Deze e-mails bevatten vaak opvallende taal- en stijlfouten
    - Er wordt gesuggereerd dat het account ‘geverifieerd’ moet worden, of onderzocht moet worden op juistheid met jouw inloggegevens
    - Vaak wordt er gedreigd met gevolgen als er niet onmiddellijk gehoor wordt gegeven aan de e-mail
    - De link waarnaar verwezen wordt, bevat subtiele verschillen met de originele link. Denk hierbij aan een andere extensie of een andere schrijfwijze

  • 8. Waar kan ik een klacht indienen?

    Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen per e-mail via info@webshop.lc.nl. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Ook kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

  • 9. Wat houdt jullie retourbeleid in?

    Wij verzamelen reviews via Trustpilot. We vinden het belangrijk om onze klanten een eerlijk en transparant beeld te geven van de ervaringen van anderen met onze producten en diensten.

    Trustpilot zorgt ervoor dat alleen echte reviews geplaatst worden. Dit betekent dat alleen klanten die een aankoop hebben gedaan, een dienst hebben gebruikt of een daadwerkelijke handelservaring hebben opgedaan, een review kunnen plaatsen.

    Voor meer informatie vinden over het reviewbeleid en de werkwijze van Trustpilot, kan je de onderstaande link raadplegen:


    https://nl.trustpilot.com/trust/how-reviews-work

Contact

  • 1. Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

    Je kunt onze klantenservice bereiken via info@webshop.lc.nl of bellen naar +31 (0)88 - 824 8183 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur).

    Bedrijfsgegevens
    De LC Webshop wordt u aangeboden door Mediahuis E-commerce B.V., onderdeel van Mediahuis Nederland. De Leeuwarder Courant is onderdeel van Mediahuis Noord, dochteronderneming van Mediahuis België.

    Basisweg 30
    1043 AP Amsterdam

    KVK: 34384253
    BTW: NL82.21.24.853.B01

Kom je er niet uit?

Je kunt onze klantenservice bereiken via het contactformulier of bel naar 020 - 211 1480.

Ma t/m do van 11.00 – 17.00 uur
en op vr van 11.00 – 16.00 uur.