Actuele bestelstatus bekijken

Mijn bestelling

Retour sturen

Retourportaal

Ik heb een vraag over mijn bestelling

Vraag stellen

.

Bezorgen

7 Items

  1. Hoe volg ik mijn bestelling? Via Mijn Bestelling kan je de status van je bestelling inzien. Ook zie je in één oogopslag of je bestelling op tijd is. Duurt de bezorging langer dan verwacht? Dan wordt dat aangegeven en ontvang je een e-mail van ons. We komen altijd binnen 2 werkdagen bij je terug met een ...
  2. Hoe snel bezorgen jullie? Bij elk artikel vermelden we de uiterlijke verzenddatum. Deze vind je op   - de productpagina - in de bestelbevestiging - je persoonlijke bestelstatuspagina   Zodra je een artikel hebt besteld, kun je de actuele status bekijken. Klik hiervoor op het blok hieronder. Heb je ...
  3. Wat zijn de bezorgkosten? De bezorgkosten zijn afhankelijk van het product dat je besteld.De verzendkosten zijn meestal €3.95 of €6.95, afhankelijk van het formaat van het pakket. Je vindt de bezorgkosten op de pagina van het product.    Een bestelling die uit meerdere artikelen bestaat, proberen we ...
  4. Wie bezorgt mijn bestelling? We verzenden je bestelling altijd zo efficiënt mogelijk zodat we voordelige verzendtarieven kunnen bieden. Daarom verschilt de koerier waarmee je bestelling verstuurd wordt per bestelling. Wie je bestelling bezorgt, wordt bepaald zodra we je pakket inpakken. Zodra je pakket verzonden is, ...
  5. Ik ben niet thuis. Kan ik mijn pakket toch ontvangen? Treft onze bezorger jou niet thuis aan, dan bezorgen we het pakket bij je buren of bij een pakketpunt. In dat laatste geval kun je het pakket vaak de volgende dag al ophalen bij het pakketpunt. Wat er met je pakket gebeurt na de eerste bezorgpoging vind je op de track&trace-pagina van de ...
  6. Waat blijft de rest van mijn bestelling? Om onze prijzen zo aantrekkelijk mogelijk te houden, proberen we de bestelling zo compleet mogelijk te bezorgen.   Het kan voorkomen dat je meerdere artikelen hebt besteld die in meerdere pakketten geleverd worden. In dit geval is het mogelijk dat er meerdere bezorgmomenten plaatsvinden. ...
  7. Wat als mijn bestelling niet is bezorgd? We doen ons best om de bestelling op of voor de afgesproken verzenddatum te verzenden. Deze datum vind je in de bevestigingsmail of in Mijn Bestelling. Als we de afgesproken verzenddatum niet halen, dan sturen we je altijd een update. Binnen 2 werkdagen ontvang je een mail met meer informatie. ...