Retour sturen

Retourportaal

Ik heb een vraag over mijn bestelling

Vraag stellen

.

Retourneren

10 Items

  1. Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren? Het bedrag wordt binnen 14 dagen na herroeping teruggestort. We wachten hierbij echter wel totdat wij het pakket hebben ontvangen, of totdat je hebt aangetoond dat het pakket is teruggestuurd. Na ontvangst controleren we de retourzending en word je op dezelfde wijze terugbetaald als waarmee je ...
  2. Ik wil mijn bestelling retour sturen. Moet ik hiervoor betalen? We streven ernaar de scherpste prijs te bieden. Daarnaast willen we graag onnodige retouren voorkomen en bewustwording creëreren. Daarom berekenen wij de verzend- en retourkosten niet door in de productprijs. Om onnodig afval te voorkomen, sturen wij niet standaard een retourlabel mee in ...
  3. Wat zijn de retourvoorwaarden? Retourvoorwaarden • Je mag een artikel passen, aanraken en bekijken, zoals je dat ook in een winkel zou doen. Gebruik het artikel niet meer dan nodig, als je nog niet zeker weet of je het wil houden. • Badkleding en ondergoed mag je passen, maar doe dit over je eigen ondergoed • Zorg ...
  4. Wat is de status van mijn retour? Zodra je retour bij ons bezorgd is, duurt het tot 10 werkdagen voordat we de retourzending gecontroleerd en verwerkt hebben. Je krijgt van ons een mail zodra je retour verwerkt is. Mis je nog artikelen die je retour hebt gestuurd? Het kan zijn dat de artikelen op verschillende momenten ...
  5. Wanneer krijg ik het geld terug van mijn retour? Heb je je bestelling al betaald en stuur je iets retour? We betalen je dan zo snel mogelijk terug. Dit gebeurt uiterlijk binnen 10 dagen, waarbij we mogen wachten totdat we je retour hebben ontvangen.   Maak je gebruik van achteraf betalen? Dan passen we je openstaande saldo uiterlijk ...
  6. Waarom krijg ik een betalingsherinnering van mijn retour? Geen zorgen! Het verwerken van een retour duurt maximaal 10 werkdagen. Heb je gekozen voor achteraf betalen en ontvang je een betalingsherinnering? Dan kan je bij Riverty ervoor kiezen de betaling te pauzeren totdat we je retour verwerkt hebben.   Heb je al betaald? Dan betalen we je na ...
  7. Kan ik artikelen ruilen? Artikelen kun je niet ruilen. Ruilen is bij ons namelijk hetzelfde als retourneren. Je kan dus wel het artikel retourneren en een nieuw artikel bestellen. Hiervoor gelden dus ook de retourvoorwaarden.
  8. Wat zijn de uitzonderingen op retourneren? Retourvoorwaarden • Je mag een artikel passen, aanraken en bekijken, zoals je dat ook in een winkel zou doen. Gebruik het artikel niet meer dan nodig, als je nog niet zeker weet of je het wil houden. • Badkleding en ondergoed mag je passen, maar doe dit over je eigen ondergoed • Zorg ...
  9. Ik heb meerdere producten geretourneerd, waarom is niet alles terugbetaald? Mis je nog artikelen die je retour hebt gestuurd? Het kan zijn dat de artikelen op verschillende momenten worden verwerkt. Je kan daarom meerdere mails en terugbetalingen krijgen. Benieuwd of we je retour al verwerkt hebben? Kijk dan in Mijn Bestelling.   #html-body ...
  10. Hoe lang heb ik de tijd om een bestelling te retourneren? Je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na afhaal- of ontvangstdatum online retour aanmelden. Vervolgens heb je 14 dagen de tijd om de bestelling daadwerkelijk terug te sturen. Je meldt je retour eenvoudig aan via ons retourportaal.   #html-body [data-pb-style=I5IWACG],#html-body ...